Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 10.10.2006, 21:05
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.880
Perusasetus

Mitä pienempi maasturi, sitä todennäköisemmin pääset maastossa myös pidemmälle. Ei tarvi koko metsää kaataa. Mitä isompi taas niin sitä kankeempi se on kääntyileen. Ainakin itselläni teettää hieman ongelmaa nuo cruiserin mitat. Tässä kun on tottunut suzukin ja nivan mittoihin, sekä niiden ketteryyteen. On hieman eri asia ajella cruiserilla tuolla.

Jos ei tarvi kuljetella mitään ihmismääriä niin saahan noita huoltoautoja. Halpa diesel vero ja diesel muutenkin kuluttaa vähemmän. Vanhempia maastureita löytyy myös ihan paku versioina.

Nivaa ja suikkaa voin ainakin suositella Jeeppiä en suosittele. Suikan ongelma tosin on onnettomat sisätilat. Niva on hieman isompi ja Nivan etuna on myös melkein ilmaiset varaosat. Tosin kait se vaatii hieman pokkaa ajella ladalla? Diesel peleistä pajeroita saa edukkaasti. Tuppaavat vaan olemaan aika mätiä, tosin koskee kyllä melkein kaikkia japanin maastureita.

EDIT: Nivan ja suikan etu on myös vakuutusmaksut. Nivassa se oli muistaakseni n. 500€ ja cruiserissa vajaa 1000e.. Tuolla erotuksella saa jo hieman bensaa ostettua. Suikassa oli muistaakseni kanssa 500e luokkaa vakuutus. Pajerossa se tais olla 900e. Jeepin vakuutuksen muistikuva on joku 800-900e.

-- Jojolla suohon ja kävellen pois --

Nerd-O

Edited by - Nerd-O on 10/10/2006 22:09:03
Vastaa lainaten