Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.10.2006, 12:54
pyyvama pyyvama ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 26.06.03
Sijainti: Teisko, Finland.
Perusasetus

Oliko tänä vuonna nyt sitten niin, ettei arvottuja palkintoja lähetettykään voittajille? Viime vuonna notkuttiin hämärän rajamailla loppuun asti juuri arpajaisvoittojen toivossa kun aiemmin on arvottu niin kauan että löytyy paikalla oleva voittaja. Nyt päätettiin, että on turha odottaa edes sitä, kun jos hyvä tuuri käy, niin palkinnot tulee perässä...

Muuten mielestäni ihan ok järjestelyt, aikataulu piti hyvin eikä ollut suurempia ongelmia. Rastien pistetytys eriarvoiseksi olisi kyllä ollut parempi ratkaisu. Mielestäni vähintään kuorma-autoille pitäisi olla omat rastinsa. Jos/kun maasto on hiukan märempää on rastille enää turha yrittää näillä rimpulavehkeillä kun tosimiehet on käynyt siellä kääntymässä... Original- autoilijoilla oli varmaan kivaa.

Odottelua lauantaina voisi kyllä karsia (yleisörastit ei muutenkaan nappaa, varsinkin kun modissa ei ollut niitä leimauspaikkoja eikä oikein selvinnyt tuliko siitä jotain lisäpojoja vai ei), metsään vaan heti eli lisää ajoaikaa kun rasteja on noin paljon. (Saiko kukaan haettua ihan jokaista rastia? Voisihan siihen laittaa, että jos useampi autokunta saa kaikki rastit haettua, silloin nopeiten maaliin saapunut on voittaja) Anyway, meillä oli tietokoneen kartalla pari rastia eri paikassa kuin jaetuissa kartoissa, mutta jaetut kartat pitivät mun mielestä paikkansa. Pelkällä kartallakin löysi kyllä rastit ihan hyvin (Kerran meinasin jo ruveta urputtamaan, että kartta on ihan päin kaikkia mahdollisia, mutta sitten huomasin kääntää sen oikein päin, ja yllättäen alkoikin ihmeellisesti vastata maastossa olevia rasteja..), mä toimin etätiedustelijana paperikartan kanssa edellisvuosien tapaan ja ihan hyvin löyty. Letrussa kävin hiukan katselemassa, mutta mulla ja Letrun alueella on synkkä historia enkä sitä aluetta käynyt sitten sen tarkemmin katsomassa..

Auto kesti hyvin ja alkujähmeydestä huolimatta paras kisa meidän porukalla kautta aikojen. Kannatti tulla, hauskaa oli ja kai me ensi vuonna taas tullaan uudestaan vaikka lauantai-aamulla viiden aikaan oltiin kaikki sitä mieltä, "ettei tässä ole mitään järkeä, mennään nyt kun ilmoittautumismaksu on maksettu, mutta tää on kyllä varmasti viimeinen kerta!" Me ollaan oltu joka vuosi mukana, niin alkaa olla jo perinne.

Tulokset kyllä kiinnostais, (vaikkei sijoituttukaan), edes voittajat kun palkinnot on kuitenkin jaettu (sitä en ole voinut koskaan ymmärtää miten palkinnot voidaan jakaa ennen kuin tuloslista on valmistunut???). Ja olis se osanottajalista ollut kiva ylläri. Ohjeet oli muutenkin aika niukkoja. Mutta mun mielestä kaiken kaikkiaan järjestelyt meni paremmin kuin aikaisempina vuosina eli kiitoksia järjestäjille uurastuksesta ja vaivan näöstä. Hauskaa oli!

Ppyy nyybinä
Team Happy Campers, keltainen LJ
Modified nro 9

Vastaa lainaten