"Ai täälläkö pitäisi istua joka päivä tuntikausia vastaamassa jonkun nimimerkin jankutuksiin, joissa intetään samoja asioita aina uudestaan ilman mitään todisteita tai näyttöä?"
Suomeksi siis et keksi enää vastausta, koska
"Tässäpä annoit itse oikein malliesimerkin sanojen vääristelystä. Tuossa ei sanottu, että "en keksi vastausta". Siinä ihmeteltiin, että pitäisikö täällä istua joka päivä tuntikausia vastaamassa jonkun nimimerkin jankutuksiin, joissa intetään samoja asioita aina uudestaan ilman mitään todisteita tai näyttöä? Et muuten vastannut tähän kysymykseen. Miksi et? Etkö keksi enää mitään vastausta? Siinä tapauksessahan oman logiikkasi mukaan ainoastaan vääristelet enää sanoja."
Mutta vaivauduit silti vastaamaan tiettyihin muihin viesteihin.
Ja sinulla on ihan yhtä vähän todisteita.
Ilmeisesti siis tahdot kaikin keinoin nyt unohtaa sen, että itse myönsit, että minulla kuitenkin on todisteita. Siksi sinun pitäisi todellakin nyt antaa jotakin näyttöä tai todistetta, koska sinulla ei ole ollut minkäänlaisia. Laitetaanpa tähän se paljon paljastava ote tekstistäsi, jossa myönsit todisteet. Tämä on siis siitä kirjoituksesta, jonka haluaisit nyt epätoivoisena unohtaa.
"Väitit, että "on vain siteeksi todisteita", joka tietysti on melkoista vähättelyä, mutta se osoitti, että todisteita on. Siksi sinun pitäisi nyt itsesi esittää edes jotain todisteita, muuten keskustelun voi päättää, koska sinun kaikki väitteesi on osoitettu todistamattomaksi ja minun väitteilläni todisteita on. Saapas nähdä, millaisia sanasaivarteluja ja merkityksiä nyt väännät, tuossa ensimmäiseksihän loit päässäsi aivan uskomattomia väitteitä, joilla ei ollut ko. tekstikappaleen kanssa mitään tekemistä. Ja sen päälle syytät muita sanojen vääntämisestä.

"
Kuten tuossa edellä mainitsin, AINOAT todisteesi ovat väittämäsi että olet itse nähnyt, ja se nyt ei todista mitään.
"Ahaa, tuo iita-nimimerkki ei vastaa. Meni luu kurkkuun? Ei löydy enää vastauksia, myöntää siis täydellisen tappionsa.
Tuo iita-nimimerkki ei muuten ole vastannut noihin aiempiinkaan kirjoituksiin yhtään mitään. Siellä on yli 100 vastaamatonta viestiä. Eli meni pupu pöksyyn ja luu kurkkuun heti.

"
Se, että et keksinyt vastausta, oli päätelmäni koska olit vastannut anonyymeille muttet minulle. Sama päätelmä olisi sinullakin oikeutettu jos olisin vastannut muille, mutten sinun viestiisi. Ja noista 100 vastaamattomasta viestistä, vastasin SINUN viesteihisi ensimmäisessä viestissäni. En katsonut tarpeelliseksi vastata anonyymeille jotka kirjoittivat sinulle. Eli olen kyllä vastannut kaikkiin [u]minulle</u> osoitettuihin viesteihin.
Iita kiittää.