Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.10.2006, 20:17
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
"Ai täälläkö pitäisi istua joka päivä tuntikausia vastaamassa jonkun nimimerkin jankutuksiin, joissa intetään samoja asioita aina uudestaan ilman mitään todisteita tai näyttöä?"
Suomeksi siis et keksi enää vastausta, koska
Tässäpä annoit itse oikein malliesimerkin sanojen vääristelystä. Tuossa ei sanottu, että "en keksi vastausta". Siinä ihmeteltiin, että pitäisikö täällä istua joka päivä tuntikausia vastaamassa jonkun nimimerkin jankutuksiin, joissa intetään samoja asioita aina uudestaan ilman mitään todisteita tai näyttöä? Et muuten vastannut tähän kysymykseen. Miksi et? Etkö keksi enää mitään vastausta? Siinä tapauksessahan oman logiikkasi mukaan ainoastaan vääristelet enää sanoja.
Lainaus:
quote:
Ja sinulla on ihan yhtä vähän todisteita.
Ilmeisesti siis tahdot kaikin keinoin nyt unohtaa sen, että itse myönsit, että minulla kuitenkin on todisteita. Siksi sinun pitäisi todellakin nyt antaa jotakin näyttöä tai todistetta, koska sinulla ei ole ollut minkäänlaisia. Laitetaanpa tähän se paljon paljastava ote tekstistäsi, jossa myönsit todisteet. Tämä on siis siitä kirjoituksesta, jonka haluaisit nyt epätoivoisena unohtaa.
Lainaus:
quote:
kaikki wicat harjoittavat kuvailemiasi ällöttäviä palvontamenoja öisin? Stereotypia, jossa on kaiken lisäksi vain siteeksi todisteita.
Väitit, että "on vain siteeksi todisteita", joka tietysti on melkoista vähättelyä, mutta se osoitti, että todisteita on. Siksi sinun pitäisi nyt itsesi esittää edes jotain todisteita, muuten keskustelun voi päättää, koska sinun kaikki väitteesi on osoitettu todistamattomaksi ja minun väitteilläni todisteita on. Saapas nähdä, millaisia sanasaivarteluja ja merkityksiä nyt väännät, tuossa ensimmäiseksihän loit päässäsi aivan uskomattomia väitteitä, joilla ei ollut ko. tekstikappaleen kanssa mitään tekemistä. Ja sen päälle syytät muita sanojen vääntämisestä.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten