Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.10.2006, 14:41
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:Osa wicoista ei ole koskaan puhunut yhdenkään "aidon wican" tai "ylipapin/-papittaren" kanssa, vaan soveltaa sinänsä kristittyyn elämäänsä tiettyjä perusoppeja, kuten luonnon kunnioittamisen.
Nytkö väität, että wiccat ovat kristittyjä? Oletpa todella pahasti hakoteillä.
Iita ei ole yhtään hakoteillä. Minä sen voin todistaa. Nimittäin itse olen kristitty ETTÄ wicca, mutta en silti hillu alasti missään metsässä nuotion ääressä. Enkä myöskään ole puhunut yhdenkään ylipapittaren/ylipapin kanssa.

Mitäs siihen sanot?
Siihen tietenkin voi vain todeta, että et ole kristitty. Oikea kristitty on ottanut Jeesuksen henkilökohtaiseksi vapahtajakseen ja oikeaan kristinuskoon ei kuulu wicca tai mikään muukaan noituus. Kyllähän sitä kaikenlaista näkee, mm. homoliitossa eläviä syntisiä jotka inttävät olevansa kristittyjä. Mutta sellaisethan nämä lopun ajat ovat.

Ja juuri onkin tullut tällainen uutinen: Ruotsin uuteen hallitukseen on nimitetty mm. poninhäntäinen valtiovarainministeri Anders Borg, värillinen tasa-arvoministeri Nyamko Sabuni ja avoimesti homoseksuaalinen ministeri, ympäristöministeri Andreas Carlgren. Että semmoista menoa siellä. Ruotsi näin ylpeänä julistaa koko maailmalle olevansa saatanan vallassa.

Edited by - np on 06/10/2006 15:43:49
Vastaa lainaten