Lainaus:
quote:Keskiviikkona tekninen tuki inttää Luomulle puhelimessa, että yhteys on toiminnassa, että ADSL-laitetta ei vain ole kytketty meidän asunnossamme. Eikä suostu lähettämään asentajaa tarkistamaan kytkentää talojakamossa vaikka Luomu kertoo edellisen asukkaan käyttäneen HomePNA-laitetta... -->Ei toimi
Torstaina Luomu marssii Elisan toimipaikkaan ja vaihtaa ADSL:n Kaapelimodeemiliittymään. Johan alkaa liittymä toimia.
|
Olisitte vaan hetken aikaa vielä tapelleet asiasta, sitten kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.
Muistaakseni joskus oli jossain uutisissa, että ISP:t on vittuuntuneita, kun niiltä voi alkaa pyytämään hyvitystä pienistäkin katkoksista?
Ei ole kyllä kokemusta, mutta luulisin että olisivat jonkinlaisen korvauksen joutuneet teille maksamaan tuosta / antamaan pari kuukautta ilmaiseksi.