Niin.. HDJ ehkä olis se kaikkein paras aihio näillänäkymin, mutta kun ei oikein enää haluais alkaa
a) pulittamaan, kun ovatten perkeleen kalliita
b) halvimmilla on jauhettu enemmän kuin tuolla meikäläisen vessalla
ja
c) en kenties saa mistään HDJta samankaanlaisilla papereilla ja jo pultatuilla varusteilla, kuin tuo mun HoJo (35 renkaat otteessa, jakiksen välitykset ym.)
Itsellä on tosin ollut mielessä muuttaa tuota HJta siten, että etujousitus kokis päivityksen. Takapää toimii jo nykyisellään tosi hyvin. Huono ei keulakaan ole missään tapauksessa, mutta lähinnä kohtauskulmien vuoksi olen moista swappia suunnitellut. Eli näillänäkymin toteuttaisin keulan siten, että vakioakseliin kiinnitettäisiin HDJn varret, alalautaset, panhard sun muut ja käytettäisiin HDJn alkuperäisiä, niiteistä irtiporattuja ylälautasia ja iskaritorneja. Tukivarsien rungonpuoleiset kiinnikkeet joutuis sitten varmaan väsäämään itse. Jouset ja iskarit napattais suoraan OMEn kovastosta kohdasta HDJ.
Tuon Hiluxin kohdalla tuli hyvin opiskeltua tuon tasoista muokkausta, joten nyt kun on oppirahat maksanut kilpurin kanssa ja mennyt perse edellä puuhun, vois HJn kierrätys sujua jo hieman helpommin.
Mutta siihen on vielä aikaa.
Kaivaa se..
www.nalle-offroad.com