Viestiketju
:
Trial CUP kisat kaudelle 2007????
Näytä yksittäinen viesti
#
6
05.10.2006, 11:55
SamiN
Arvostettu jäsen
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.689
No eikös Kulmassa ole ennenkin kisattu? Onhan siinä lähistöllä noita autoiluun suntautuneita yhdistyksiä, osalla jopa 40v kokemusta..
..Niin, kait edes Talmassa on keväällä funkisat?
Kyllä lähtee..
SamiN
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: SamiN
Etsi kaikki SamiN:n viestit