Muita päällepäin näkyviä eroja:
-2L-T:ssä turbon ja imusarjan välinen putki on pyöreä, 2L-TII:ssa litteä.
-2L-TII:ssa on ERG-järjestelmä (saasteenpoistosysteemi). Putki pakosarjasta imusarjaan koneen takana.
-2L-TII: ssä jakopään kotelo selvästi leveämpi.
-2L-T:ssä alumiininen venttiilikoppa, 2L-TII:ssä peltinen.
Nuo nyt äkkiä tulivat mieleen.
Tuo ERG-systeemi kannattaa poistaa käytöstä, jos auto ei ole vähäpäästöinen. Sotkee suotta imusarjan.
Hehkun relesysteemi on täysin erilainen. Ei suoraan vaihtokelpoinen.
2L-TII:ssa on ollut jonkinverran enemmän kansiongelmia kuin 2L-T:ssä. Lähinnä 4. sylinterissä.
HJ61 -90 & LJ70 -89
Edited by - jpl on 03/10/2006 20:00:00
|