Viestiketju: 2LT Hiluksiin?
Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 03.10.2006, 18:57
jpl jpl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.07.04
Sijainti: Salo Märynummi Finland.
Viestit: 430
Perusasetus

Muita päällepäin näkyviä eroja:

-2L-T:ssä turbon ja imusarjan välinen putki on pyöreä, 2L-TII:ssa litteä.
-2L-TII:ssa on ERG-järjestelmä (saasteenpoistosysteemi). Putki pakosarjasta imusarjaan koneen takana.
-2L-TII: ssä jakopään kotelo selvästi leveämpi.
-2L-T:ssä alumiininen venttiilikoppa, 2L-TII:ssä peltinen.

Nuo nyt äkkiä tulivat mieleen.

Tuo ERG-systeemi kannattaa poistaa käytöstä, jos auto ei ole vähäpäästöinen. Sotkee suotta imusarjan.

Hehkun relesysteemi on täysin erilainen. Ei suoraan vaihtokelpoinen.

2L-TII:ssa on ollut jonkinverran enemmän kansiongelmia kuin 2L-T:ssä. Lähinnä 4. sylinterissä.

HJ61 -90 & LJ70 -89

Edited by - jpl on 03/10/2006 20:00:00
Vastaa lainaten