Viestiketju: Toy-Land
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.10.2006, 16:32
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Käsitin et se kotelo ruuvataan kunnolla lavalle esim kuskin taakse ja niiden hihnojen tarkotus on vaan pitää se kansi kiinni.Tuuletus reikiä niisä oli muistaakseni.Ralliukot ainakin on tehny näin.Mulle noi sääntäkirjat on pikkasen hankalaa ymmärrettävää kun oon kakskielinen niin en osaa kumpaakaan.

Joo ei riitä ne ruuvitkaan (tai ei ainakaan mulla rittänyt). Pitää olla esim. teräs pannat laatikon ympäri ja ne pulteilla kiinni. Pantakin pitäisi kait olla kokoa 30x3mm ja pultit M8 tai M10. Mulla oli laatikko ruuveilla kiinni ja 15x1,0mm peltipannat M6 pulteilla ja silti tuli merkintä akun kiinityksestä. Tuuletuksesta vain huomauttivat suullisesti, tosin ihan asiaahan se oli. Lisäksi akun sijoittelussa ja/tai valinnassa kandee huomioida ettei tule happoja niskaan kun kaatuu.

Tässäkin vaan valitettavasti asia joka ihmetyttää kun ollaan akk:n alla niin silloin akun kiinityksetkin pitää olla yhtenevät rataluokkien kanssa. No työtä ja pari euroahan toikin nyt vaan on mutta silti.... Joo sorry off topic.

-sami-

Vastaa lainaten