Lainaus:
quote:
-MAKE- tuolla puhui, että syncrossa joissain malleissa on puchin alusta, lukot ja pelit.
|
Ihan samalla tavalla kuin joissain fiiateissa on toi wingamin kone.
T2 syncro-transportterit ja -caravellet valmistettiin ensialkuun siten, että tuotantolinjan alkupää oli Hannoverissa, josta sisuksettomat, mutta muutoin jo korivalmiit autot matkasivat tavarajunalla Steyr-Puchin tehtaille Grazin kaupunkiin (ei mitään tekemistä venäläisten grazien kanssa). Steyr-Puch asensi koreihin nelivetokomponentit ja lähetti autot takaisin Hannoveriin toisella tavarajunalla. Hannoverissa autoihin asennettiin sisustukset.
Myöhemmin koko tuotantolinja siirtyi Steyr-Puchin tehtaille ja syncrot koottiin siellä alusta loppuun.
Kaikissa syncroissa on vakiona taka-akselilla lukko, lisävarusteena oli saatavissa myös etuakselin lukko. Amerikkalaisille markkinoille vietiin myös joitakin yksilöitä kytkettävällä nelivedolla ilman viskoa. Pääsääntöisesti kuitenkin kaikissa T2 syncroissa keskistasauspyörästön virkaa hoitaa viskokytkin.
Lainaus:
quote:
Onkos ne ihan 100%:t lukot?
Ihan aikani kuluksi pähkäilin tekisikö niillä aksuloilla mitään jossain omavalmiste "mini protossa" eli kestääkö ne?
|
Ovat alipainekäyttöiset lukittavat tasauspyörästöt eli "100% lukot". Akselien kestosta on vaikea sanoa mitään, eivät tavanneet noissa tölkkipakuissa olla se ketjun heikoin lenkki. Visko noista kaikista keittää ennemmin tai myöhemmin. Yleensä ennemmin kuin myöhemmin.
-Otto-