Meni sitten eilisilta netissä selaillessa eri valmistajien tarjontaa ja hintoja...
Se "halpa" Auburn olisi ollut 300 (uusi/käyttämätön/yksityinen myyjä), sama RP:ssa 380.
TrueTrack taisi olla noin 450€, eli ei paha hintaero loppujen lopuksi, kun ottaa huomioon että TrueTrack taitaa olla huomattavasti parempi vaihtoehto edessä... Tietysti loppuhintaa kasvattaa uudet laakerit yms, jotka varmaan kannattaa samalla vaihtaa kun on perä osina..
Onkos tuollainen lukon asennus miten hankalaa tuohon chevyn 10bolttiseen? vaatiiko säätäminen jotain ihme kikkoja, vai pitäisikö suosiolla viedä ammattiauttajelle?
---------------------------------------------------------
Chevy Blazer -82 350TBI,TH350,NP208 "iso mutta kömpelö"
Ford Bronco II "Maastotaunus"
---------------------------------------------------------
|