Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 09.01.2007, 22:44
janiojan:n Avatar
janiojan janiojan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 180
Perusasetus

Rangen nokka-akselin vaihto


Mites paha homma tuo nokka-akselin vaihto on? Löytyykö jostain ohjeita? Ainakin tuolta Englannista löytyis edullisesti remppaan osia. Ja mitenkähän tuon kuluneen nokka-akselin voisi todentaa, muutakuin ottamalla sen pois? Juttu alkoi siitä, kun vm.-89 Rangen 8. sylinteri pimeni. Auto toimi ihan moitteetta, mutta seuraavan kerran kun käynnistin, niin huomasin yhden sylinterin olevan poissa pelistä. Täällä vähän infoa mitä olen tutkaillut http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=33636
Ruiskun suutin kai toimii. Ainakin sinne virtaa menee ja kädellä tuntuu pientä "naksutusta" suuttimesta kun auto käy. Vai voiko se vain yksinkertaisesti olla tukkeutunut?
Noh, kiitos etukäteen! Täytyy varmaan harkita pajalle vientiä...

T: Jani

__________________
Jeep, love of my life!

Jeep Wrangler 4.0 HO
Jeep Commander 3.0 CRD
Vastaa lainaten