Mites paha homma tuo nokka-akselin vaihto on? Löytyykö jostain ohjeita? Ainakin tuolta Englannista löytyis edullisesti remppaan osia. Ja mitenkähän tuon kuluneen nokka-akselin voisi todentaa, muutakuin ottamalla sen pois? Juttu alkoi siitä, kun vm.-89 Rangen 8. sylinteri pimeni. Auto toimi ihan moitteetta, mutta seuraavan kerran kun käynnistin, niin huomasin yhden sylinterin olevan poissa pelistä. Täällä vähän infoa mitä olen tutkaillut
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=33636
Ruiskun suutin kai toimii. Ainakin sinne virtaa menee ja kädellä tuntuu pientä "naksutusta" suuttimesta kun auto käy. Vai voiko se vain yksinkertaisesti olla tukkeutunut?
Noh, kiitos etukäteen! Täytyy varmaan harkita pajalle vientiä...
T: Jani