No niin, pienen (tai vähän isommankin) selvitystyön perusteella olen nyt päätynyt siihen, että tämän kitin pitäisi käydä MYÖS levyjarrullisiin D35- akseleihin. ilmeisenä ongelmana on vain se, että jos kyseessä on ABS- auto, niin abseja ei välttämättä saa enää toimimaan (ilm. abs- kehän sijoitus on eri kuin rumpujarrullisissa, tai sitten tähän akseliin ei vain yksinkertaisesti ole saatavilla levyjarrullisen auton absikehää). Vakionahan tuossa ei sitä ole muutenkaan, vaan se pitäisi ostaa erikseen ja prässätä paikalleen.
Ylläoleva tieto ei kuitenkaan ole aivan 100% varmaa, koska vielä on hiukan epäselvyyttä noista akselien mitoista. DC:n varaosaluettelot antavat XJ:n ja ZJ:n vetareille eri varaosanumerot, joskin ainoa ero voi olla juuri noissa abs- kehissä (niiden sijoittelussa/ mitoissa). Yukonin sivuilta kun katsoin akselien mittoja, niin kahta eri mittaa löytyi, joissa eroja on pituudessa, laakerien vastinpinnan koossa kuin jossain jarruun liittyvässä. Tämä on kuitenkin varsin selkeästi se ero, mikä on c- klippilisten ja c- klippittömien akselien välillä.
Salapoliisityö jatkuu, mutta kohtuullisen huoletta myös GC- miehet voi tätä pakettia ajatella itselleen, ainakin tämän hetken tietojen mukaan..
Kyllä mall crawlerillakin pääsee.
|