Lainaus:
quote:
Todistan etteivät wiccat tai noidat ole saatananpalvojia:
|
Erittäin mielenkiintoista. Senpä haluan nähdä.
Lainaus:
quote:
Minulla itselläni on suvussa noitaverta,olen siitä ylpeä.Mutta en palvo minkään sortin saatanaa,en edes usko että sellaista on olemassa.En ole kertaakaan hillunut metsässä alasti,eikä olisi aikomustakaan.En kaatele hautakiviä,koska ihmisillä on oikeus hautarauhaan.En polttele kirkkoja,koska ei kiinnosta pyromania.En edes tee minkään sortin loitsuja,vaan käytän taitojani hyväksi yrttilääkinnässä.
|
Eli sinä itse yksin nyt väität, että et itse palvo saatanaa. Vai niin. No, olettakaamme teoriassa, että luulottelusi olisi totta (vaikkei olekaan). Mitä sitten? Niin, eipä mitään. Ei se todista, että wiccat ja noidat eivät palvo saatanaa. Tuon väitit todistavasi, mutta eipä siitä jälleen kerran taas yhtään mitään tullut.
Se, että sinä intät, että et palvo saatanaa, ei ole totta. Koska et ole kristitty, olet silloin kristinuskoa vastaan, eli olet saatanan joukoissa. Vaikka et suoranaisesti palvoisikaan mielestäsi saatanaa, sitä se kuitenkin tarkoittaa.
Lainaus:
quote:
Olen tyttö,myönnän sen,mutta olen HETERO.Minua kiinnostavat ainoastaan miespuoliset,naisia en koskaan edes HALUAKKAAN katsoa sillä silmällä,koska ajatuskin oksettaa minua.
|
Tuo ei ole kristitty asenne. Ajattelepa, jos olisit tulevaisuudessa yksi kristityn miehen vaimoista. Jos hänen toiset vaimonsa oksettavat sinua, niin et varmasti pysty olemaan hyvä vaimo.
Lainaus:
quote:
En käännytä ihmisiä,annan jokaisen elää omaa uskontoaan.
Ja kyllä,MINÄKIN olen JOSKUS ollut kristitty,kunnes itse näin,ettei jumalaa ole olemassa.Jos olisi,elämänkumppanini olisi yhä elossa. Koska pyysin joka ilta anteeksi syntejäni ja rukoilin että hän olisi selvinnyt leukemiastaan.
|
Lähdit siis siitä, että sinun syntisi olivat aiheuttaneet toiselle ihmiselle leukemian? Jos tällaista ihmistä nyt onkaan olemassa. Hyvin usein anonyymit ja nimimerkit laittavat erilaisia tekaistuja juttuja viesteihinsä erinäiset tarkoitusperät mielessään. Jos leukemiajuttusi on totta, mietipä kuinka ylevää ja jaloa on hyväksikäyttää kuollutta ihmistä väittelyssä? Jos se puolestaan on valetta, niin onpa aivan erityisen halveksuttava valhe.
Lainaus:
quote:
ja en puhunut VANKILASTA,vaan laitoksesta nimeltään MIELISAIRAALA.
|
Neuvostoliitossa laitettiin kommunismin vastustajat mielisairaalaan. Sellainen käytäntö olisi siis mielestäsi hyväksyttävä.
Lainaus:
quote:
Ja jos kaikki ihmiset olisivat aina oikeassa,niin olisimme kaikki kuolleet koska ihmiset näkisivät mm.tappamisen oikeaksi teoksi ja tekisivät sitä mielivaltaisesti.
|
Raamatussa sanotaan, "Älä tapa".
Lainaus:
quote:
Ja "julkinen kunnianloukkaus" Etkö kestä pientäkään kritiikkiä itseäsi kohtaan kun nyyhkit heti julkisista kunnianloukkauksista?
|
Eli sinua saisi sanoa esimerkiksi heroinistiksi, sehän olisi vain pientä kritiikkiä, varsinkin rohkean sankarillisen urheasti anonyymin esittämänä. Jos et huomannut, niin tuon toisen anonyymiön (vai oletko sinä nyt sama anonyymi kuin se?) "pieni kritiikki" oli, että hän väitti minua huumeidenkäyttäjäksi.
Lainaus:
quote:
Ja eikös muuten raamatussa käsketä kääntämään myös toinen poski jos joku lyö? Jospa lukisit raamatun kannesta kanteen uusin silmin...
|
Kummallista, että en ole huomannut lyöntiä. Poskessa ei ole tuntunut yhtään mitään. Pitäisikö tuosta monitorista tulla ulos jonkun avokämmen lyömään?
Lainaus:
quote:
Muuta sanottavaa minulla ei enää ole,bye-bye!
|
Sepä hyvä, että myönnät hävinneesi väittelyn. Tuon leukemiajutun jälkeen sinun onkin jo aika luovuttaa.
Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/