Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.09.2006, 20:52
Guest

Perusasetus

Todistan etteivät wiccat tai noidat ole saatananpalvojia:

Minulla itselläni on suvussa noitaverta,olen siitä ylpeä.Mutta en palvo minkään sortin saatanaa,en edes usko että sellaista on olemassa.En ole kertaakaan hillunut metsässä alasti,eikä olisi aikomustakaan.En kaatele hautakiviä,koska ihmisillä on oikeus hautarauhaan.En polttele kirkkoja,koska ei kiinnosta pyromania.En edes tee minkään sortin loitsuja,vaan käytän taitojani hyväksi yrttilääkinnässä.
Olen tyttö,myönnän sen,mutta olen HETERO.Minua kiinnostavat ainoastaan miespuoliset,naisia en koskaan edes HALUAKKAAN katsoa sillä silmällä,koska ajatuskin oksettaa minua.

En käännytä ihmisiä,annan jokaisen elää omaa uskontoaan.

Ja kyllä,MINÄKIN olen JOSKUS ollut kristitty,kunnes itse näin,ettei jumalaa ole olemassa.Jos olisi,elämänkumppanini olisi yhä elossa. Koska pyysin joka ilta anteeksi syntejäni ja rukoilin että hän olisi selvinnyt leukemiastaan.

ja en puhunut VANKILASTA,vaan laitoksesta nimeltään MIELISAIRAALA.

Ja jos kaikki ihmiset olisivat aina oikeassa,niin olisimme kaikki kuolleet koska ihmiset näkisivät mm.tappamisen oikeaksi teoksi ja tekisivät sitä mielivaltaisesti.

Ja "julkinen kunnianloukkaus" Etkö kestä pientäkään kritiikkiä itseäsi kohtaan kun nyyhkit heti julkisista kunnianloukkauksista?

Ja eikös muuten raamatussa käsketä kääntämään myös toinen poski jos joku lyö? Jospa lukisit raamatun kannesta kanteen uusin silmin...

Muuta sanottavaa minulla ei enää ole,bye-bye!

(P.S. Ymmärrän kyllä että tuossa iässä kuvittelee vaikka mitä..)

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten