Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 05.01.2007, 15:05
pallero pallero ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.06
Sijainti: mouhijärvi, Finland.
Viestit: 217
Perusasetus

pajero rikki ja vika ei löydy 88 teedee


pajerosta meni kansi halki ja uusi haettiin liikkeestä oli ponnistukset ja plaanaus tehty ja ihan on näköinen mutta kun saatiin kokoon ja käyntiin niin melkein heti käynnistyksen jälkeen meni nokka-akselin jakopyörän pultti poikki ja 3keinua halki.no hain uudet keinut ja kokosin koneen ja käynnistin niin sama homma 2kiikkua poikki ja leikki loppui siihen.mikä voi olla se mikä niitä kiikkuja syö sitä tahtia`??? jako katottiin niin oli paikallaan ja ennen käynnistystä konetta pyöritettiin ja mikään ei ottanut kiinni ja kaikki oli ihan ok.mutta heti kun käynnistää niin rupeaa kuulumaan naps naps kun kiikkuja katkeilee.onko vika kenellekkään tuttu ja mistähän vikaa kannattaisi olkaa korjailemaan?
onko pajerossa eripituisia venttiileitä esiintynyt tai muuta erikokoisuutta venttiilikoneistossa.veikkailtii että oisko kantta laskettu liikaa mutta hullulta sekin tuntuu.tuli vaan mieleen se että jos niitä venttiileitä on eri pituisia pajeroissa.vanhalla kannella toimi auto muuten paitsi paineet oli kovat letkuissa ja keittäminen kovaa mutta kaipa sekin ois ollut parempi kuin nykyinen tilanne...

Vastaa lainaten