Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.09.2006, 05:11
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Selvästikin Niilo on hyvin älykäs henkilö. Osaa lakimies tyyliin kääntää jokaisen argumentin sen esittäjää vastaan.
Höpsis. Jos tuo anonyymiö nyt haluaisi jonkun varsinaisen argumentin esittää, niin sellaiseen kuuluisi laittaa myös jotain näyttöä ja perusteluja. Anonyymi-tyttövauva ei saanut mitään sen kaltaistakaan aikaiseksi. Hänen "argumenttinsa" siis ovat jo muutenkin kumotut.
Lainaus:
quote:
Minulle itselleni herää kysymys että onko tälläisellä henkilöllä kuitenkaan viisautta nähdä asioitten kaikki puolet? Minua saa vapaasti haukkua jos tykkää :-)
Pyydä sitten tuolta anonyymi-tyttövauvalta sitä. Hän näyttää harrastavan ihmisten haukkumista.
Lainaus:
quote:
Aiemmin Niilo myös mainitsi jotakin tälläistä "Pidätkö universaalina totuutena kaikkea näkemääsi" Saman kysymyksen voisi esittää sinulle niilo ja sinun kuuluu vastata kyllä.
Miksi pitäisi vastata kyllä?
Lainaus:
quote:
Kyseenalaistaminen olisi suotavaa ja tervettä kun tehdään johtopäätöksiä mistä asioista tahansa.
Aivan, siksi perehdynkin erittäin tarkasti ja perusteellisesti ja tieteellisesti jokaiseen asiaan, ennen kuin muodostan niistä Oikean Mielipiteen. Tämän takia myös pyydän aina perusteluja jokaiselle vasta-argumentille. Jostain ihmeen kumman omituisesta syystä nimimerkeiltä ja anonyymi-tyttövauvoilta ei koskaan mitään perusteluja kuitenkaan löydy.
Lainaus:
quote:
Samaten menee vain ja ainoastaan mielipide asiaksi tuo tv ohjelman kieltäminenkin. Minun mielestäni voisi lopettaa duudsonit ja muut roskat telkusta muttei sanan ja esittämisen vapauden takaava laki anna siihen oikeutta minulle eikä Niilollekaa eikä edes valtiolle.
Siksi pyrimmekin valtaamaan eduskunnan ja sitä kautta muuttamaan lakeja, jotta törky ja saasta saadaan raivattua pois maastamme ja että maastamme tulee todellinen kristitty valtio. Jos et ole huomannut - seuraavasta päätellen et ole huomannut - olen kerta toisensa jälkeen sanonut, että jokainen oikea kristitty noudattaa pilkuntarkasti Suomen lakia, kuten Raamattu käskee. Kaikissa niissä kohdissa, joissa laki on väärässä, kristitty pyrkii muuttamaan lakia. Kenenkään kristityn ei myöskään ole pakko tehdä sitä, mitä väärä laki sanoo, eli todellakaan kukaan kristitty ei esimerkiksi mene homoavioliittoon!
Lainaus:
quote:
Minä olen itse kyllä noita, enkä siltikään ole huomannut minkäänlaista ongelmaa vuorovaikuttaa paikallisten kirkonihmisten kanssa tahi muittenkaan uskonnon edustajien.
Paikalliset "kirkonihmisesi" taitavatkin olla harhaoppisia evankelis-luterilaisia. He eivät noudata Raamatun käskyjä ja määräyksiä.
Lainaus:
quote:
PS Wiccat yms ei muuten harrasta käännytys toimintaa, se on huomattu olevan Iehovan todistajien lajia :-) Jos joku kuitenkin käännytystä harjoittaa niin sellainen on kyllä sitten harvinasinen massasta erottuva tapaus. Ettet sekoittaisi luonnonsuojeluliittoon :-)
Wiccat pyrkivät saamaan noituuden "iloja" julkisuuteen ja yrittävät kaikin tavoin suosia noituutta. Tämän pitkän työn "hedelmiä" ovat Harri Potter -kirjat, Siskoni on noita -yms. sarjat ja niin edelleen. Myös internetissä on lukemattomia noituussivustoja. Kyllä nämä kaikki ovat käännytystyötä. Jostain syystä wiccat harjoittavat käännytystä tällä tavalla kierosti ja salakähmäisesti. Heillä ei ole rohkeutta lähteä suoraan, avoimesti käännyttämään.

Edited by - np on 23/09/2006 06:15:40
Vastaa lainaten