Lainaus:
quote:
Voi poika pieni
|
Voi pikku tyttövauva! (Aivan selvästi olet tyttövauva, koska kirjoitat rohkean sankarillisen urhean uljaasti anonyyminä).
Lainaus:
quote:
Mistä sie oot noi sun tietosi kaivannut? Ei oo sullakaan kyllä oikein jauhot erottunut akanoista kunnolla. Tai sit sun englanninkielentaidoissa on parantamisen varaa.
|
Ja tuon perään sitten latelet pitkästi täysin perustelemattomia kuvitelmiasi esittämättä minkäänlaisia lähdeviitteitä. Ironia on suorastaan ironista. Tiesitkö muuten, tyttövauva, että tuo sanonta koskee jyvien erottumista akanoista. Jos erottelet akanoista jauhoja, niin oletpa todella merkillisen myllyjauhatuksen saanut käsiisi.
Lainaus:
quote:
Wicca on luonto-uskonto ja mulla on tuttuja jotka sitä harjoittavat,mut en oo ikinä nähny niitten kutsuavn kuolleita pyhäinpäivänä, enkä liioin tanssivan alasti jossain metikössä.
|
Ahaa. Sinä et ole jotain nähnyt, niin se on heti välittömästi universaali totuus. Nyt kaikki aivan varmasti heti uskovat nimenomaan sinua, anonyymiä, että sinun näkemättömyytesi osoittaa jotain todeksi. Tiesitkö muuten, että murot juttelevat aamuisin kun kaadat maitoa joukkoon?
Lainaus:
quote:
Ja haloo, äly hoi älä jätä. Eikö Suomessa on lain mukaan kiellettyä kuvata toisia ihmisiä julkisella paikalla ilman lupaa?
|
Ei ole. Sinähän voit asiantuntijana tietenkin esittää ko. lainkohdat. Suomessa noudatetaan nimittäin Suomen lakia. Ajantasainen lainsäädäntö löytyy osoitteesta finlex.fi.
Lainaus:
quote:
Poliisiakin varmaan kiinnostaa sun löpinät kuusnolla
|
Eli nyt naureskelet vaivautuneena, koska sinua oikeasti jo alkaa pelottaa wiccatoimintasi. Kannattaakin muistaa, mihin saatananpalvonta on Suomessakin jo johtanut: paloittelusurmiin, kirkonpolttoihin jne. On siis ihan hyvä, että pelokkaana naureskelet asialle. Kenties muistat varoa.
Lainaus:
quote:
Miten ois jos perehtyisit kunnola asioihin ennekuin alat aukoomaan naamas? Et todellakaan tiiä mistä oikein puhut. En itse ole wiccaani, tosin.
|
Eli minun pitäisi nyt mielestäsi perehtyä asiaan, josta itse et tiedä yhtään mitään, kuten itse sanoit. Silti heittelet ehdottoman varmoja totuuksia aivan huoletta - ja tietenkin rohkean sankarillisen urhean uljaasti anonyyminä ilman mitään perusteluita ja lähdeviitteitä.
Lainaus:
quote:
Mut noituus ja shamanismi ei ole verrattavissa satanismiin. Täysin eri asioita. Kasva aikuiseksi ja perehdy asioihin kunnolla.
|
Tyttövauvana sinun pitäisi varmaan ensin päästä peruskoulun ala-asteelle, ennen kuin alat inttämään asioista, varsinkin kun juuri aivan äsken suoraan tunnustit, että et edes tiedä niistä yhtään mitään.
Lainaus:
quote:
Siskoni on noita ei oo mitään muuta kun saippuasarja, samaten Sabrina-teininoita. Jopa mie niitä katon vaikka oon kaukana teinistä enään. ne on viihdettä. Eivätkä houkuttele nuoria niinkuin sie väität. Mitä sit ko ite katot jotain Spiderman ja Hulk ym...onko ne sellasia sit että siekin kiipeet pitkin talon seiniä hämähäkkipuvussa? Ei hyvänen sentään. Älä saarnaa asioista joista sulla ei oo tietoa.
|
Katsotaanpa ensin niitä sinun perusteluitasi, lähdeviitteitäsi ja lainkohtia, koska ne jotenkin epähuomiossa jäivät tästä vuodatuksestasi kokonaan pois? Tosin sinähän jo tunnustit, että et tiedä mistään yhtään mitään, eli tuskinpa mitään löytyy...
Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Edited by - np on 22/09/2006 06:34:16