Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.09.2006, 20:27
Guest

Perusasetus

Voi poika pieni Mistä sie oot noi sun tietosi kaivannut? Ei oo sullakaan kyllä oikein jauhot erottunut akanoista kunnolla. Tai sit sun englanninkielentaidoissa on parantamisen varaa. Wicca on luonto-uskonto ja mulla on tuttuja jotka sitä harjoittavat,mut en oo ikinä nähny niitten kutsuavn kuolleita pyhäinpäivänä, enkä liioin tanssivan alasti jossain metikössä. Ja haloo, äly hoi älä jätä. Eikö Suomessa on lain mukaan kiellettyä kuvata toisia ihmisiä julkisella paikalla ilman lupaa? Poliisiakin varmaan kiinnostaa sun löpinät kuusnolla Miten ois jos perehtyisit kunnola asioihin ennekuin alat aukoomaan naamas? Et todellakaan tiiä mistä oikein puhut. En itse ole wiccaani, tosin. Mut noituus ja shamanismi ei ole verrattavissa satanismiin. Täysin eri asioita. Kasva aikuiseksi ja perehdy asioihin kunnolla. Siskoni on noita ei oo mitään muuta kun saippuasarja, samaten Sabrina-teininoita. Jopa mie niitä katon vaikka oon kaukana teinistä enään. ne on viihdettä. Eivätkä houkuttele nuoria niinkuin sie väität. Mitä sit ko ite katot jotain Spiderman ja Hulk ym...onko ne sellasia sit että siekin kiipeet pitkin talon seiniä hämähäkkipuvussa? Ei hyvänen sentään. Älä saarnaa asioista joista sulla ei oo tietoa.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten