Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.09.2006, 18:51
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Eikös ole muuten laitonta kuvata ihmisiä ilman lupaa jos he vaikka piereskelisivät siellä?
Ihmisiä saa julkisella paikalla kuvata. Kuvien julkaiseminen olisi ihan toinen juttu. Siksi kuvia luovutetaankin vain viranomaisille.
Lainaus:
quote:
Puuhasi kertovat enemmän omista irstauksistasi,ainakin minulle tuli sinusta mieleen että olet sekopää pervertikko.
Tuo kertoikin hyvin paljon sinusta, vaikka tietenkin rohkean sankarillisen urhean uljaana kirjoitat nimimerkin suojista. Heti ajatuksesi kääntyivät automaattisesti kaikenlaisiin perversioihin, kun normaalilla ihmisellä (kristityllä) nämä asiat herättävät vain suurta lähimmäisenrakkautta ja halua auttaa noita harhautuneita nuoria oikealle tielle.
Lainaus:
quote:
Ihmisten pitäisi osata rakastaa toisiaan,ja sukupuolihan on vain se mikä erottaa miehet naisista.Itse olen hetero mutta antaa lesbojen ja homojen olla lesboja ja homoja jos he tahtovat.
Niin, Jumalahan on antanut vapaan tahdon tehdä pöyristyttäviä syntejä - jos kerran haluaa Helvetin liekkeihin kärsimään iankaikkista kidutusta. Mutta oikea valintakin on myös olemassa.
Lainaus:
quote:
Lisää todisteita siitä että olet sekopää: hyväksyt väkivallan. Väkivalta koostuu vihasta,ja väkivallan takia maailmassa on sotia ja muuta pahaa. Maailma on parempi paikka ilman väkivaltaa,ja minua huolestuttaa enemmän sodat yms.muut verilöylyt kun ns.pakanuus.
Sairaassa mielessäsi heti yhdistit lasten kasvattamisen ja rajojen näyttämisen väkivaltaan. Lapsia ei milloinkaan saa kurittaa vihassa väkivaltaisesti. Suomen laki sitäpaitsi tällä hetkellä kieltää Raamatun mukaisen kasvattamisen. Ja tämähän se nimenomaan selkeästi on yksi pääasiallisista syistä maassammekin esiintyvään väkivaltaan. Nuoret, joita ei ole kasvatettu, ovat täysin hukassa ja viha purkautuu väkivaltana. Eli tässä tapauksessa sinä olet itse asiassa väkivallan kiihkeä kannattaja!
Lainaus:
quote:
Jokainen saa uskoa mihin tahtoo,uskoo vaikka sitten pyhään persreikään,se on hänen oma asiansa,ja sinä et voi asialle tehdä mitään.Vääristät itse uskontoa johon sanot kuuluvasi.Vai onko kristinusko TODELLAKIN pelkkää vihaa,sekopäisyyttä,väkivaltaa ja kaikkea pahaa?Siinä tapauksessa en edes HALUA kuulua kristinuskoon.
Tästä huomaammekin, kuinka sinun on herkeämättä kerrottava itsellesi, kuinka kristinusko on paha, koska muuten Jeesus voisi tulla ja yllättää. Mielessäsi pyörii myös kaiken aikaa perversioita ja väkivaltaa - olisivatkohan ne demoneja?
Lainaus:
quote:
Sitä paitsi,noituuteen kuuluu myös yrttilääkintä,ja alunperinhän ihmiset eivät selvinneet "pyhällä voimalla" vaan myös maasta löytyvillä kasveilla jota osattiin käyttää hyödyksi.
No miksi sitten nämä wicat eivät tyydy näihin kasveihin vaan lähtevät saatananpalvontaan? Sitä voi jokainen hiljaa mielessään miettiä, eikä sitä tarvitse tässä selittää. Asiahan on nimittäin niin, että tämä kasvien käyttäminen on nykyään nimeltään lääketiede. Wiccahömpötykset puolestaan ovat jotakin aivan ihan täysin muuta - mitäkö, sen ajatteleminen jätetäänkin nyt sinulle kotitehtäväksi.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten