Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.09.2006, 15:37
Guest

Perusasetus

"Epäluuloja herättää erityisesti wiccalaisten omituinen, perverssi innostus alastomuuteen. Seurasin tutkimuksieni yhteydessä kun nuoret tytöt hyppivät öisin metsässä alasti nuotion ympärillä! Todisteeksi sain valokuvia ja videokuvaa, jotka postitin poliisille ja Hannu Karpolle, lisäksi vein seurakuntamme papille kopiot. Tuollainen irstailu suorastaan häpäisee näiden tyttöjen puhtaan, siveän vartalon. Olen ottanut selville tyttöjen nimet ja osoitteet, ja käyn jokaisen luona henkilökohtaisesti, tai vähintäänkin puhumassa heidän vanhempiensa kanssa. Toivottavasti tästä alkaa ko. tyttöjen eheytyminen kunnon kristityiksi kansalaisiksi.

Pelottava rituaali on "kuolleiden henkien kutsuminen" pyhäinpäivän tienoilla. Noidat tanssivat, jälleen alastomina, okkultististen välineiden ympärillä ja toivovat saavansa manattua kuolleita esiin. Vanhemmat, ajatelkaapa, mitä lapsillenne voi tapahtua tämmöisen "uskonnon" piirissä! Usein pahat henget suorastaan odottavat tällaisia "riittejä", joiden yhteydessä ne voivat ottaa lapset haltuunsa. Lisäksi juuri tämä "rituaali" loukkaa törkeästi pyhäinpäivää eli on siis jumalanpilkkaa, joka on rikoslaissamme ankarasti kielletty. Tästäkin rituaalista on hyvälaatuista videokuvaa - todisteet on toimitettu poliisille."

Eikös ole muuten laitonta kuvata ihmisiä ilman lupaa jos he vaikka piereskelisivät siellä? Puuhasi kertovat enemmän omista irstauksistasi,ainakin minulle tuli sinusta mieleen että olet sekopää pervertikko.

"Kummallisena pidän wiccalaisten "feminismiä". Heillä se tarkoittaa siis lesbolaisuutta, minkä Raamattumme tuomitsee ankarasti. Erään wiccatytön huolestuneet vanhemmat soittivat minulle, kun heidän tyttönsä vietti epäilyttävän paljon aikaa tyttöystävänsä kanssa omassa huoneessaan lukkojen takana. Eräänä iltana varustauduin videokameralla, ja vara-avaimen turvin teimme yllätystarkastuksen ko. tytön huoneeseen. Näky oli todella irstas ja rivo, enkä tahdo sitä tässä yhteydessä sen tarkemmin kuvailla. Otimme yhteyttä myös "tyttöystävän" vanhempiin, ja molempien tyttöjen vanhemmat onneksi aloittivat ankarat mutta välttämättömät kurinpitotoimenpiteet. Molemmat tytöt on nyt parannettu noituudesta ja eheytetty Jeesuksen avulla myös homoseksualismista."

Ihmisten pitäisi osata rakastaa toisiaan,ja sukupuolihan on vain se mikä erottaa miehet naisista.Itse olen hetero mutta antaa lesbojen ja homojen olla lesboja ja homoja jos he tahtovat.

"Totisesti, Raamattu on oikeassa, kun se kehoittaa pitämään lapsille tiukat rajat. Myös ruumiillinen kuritus olisi Raamatun mukaan joskus välttämätöntä. Näkisinkin pahana asiana sen, että lakimme estää kristillisen kasvatuksen. Isä: jos huomaat tyttäresi kiinnostuvan harhaopeista, olisi velvollisuutesi sitoa tyttö sängylle ja antaa oikein kunnon piiskaus paljaille pakaroille, mikäli lakimme sen sallisi. Ilman vitsaa ei nuorta tyttöä voi johdattaa pois noituuden viettelyksistä! Rankaisu tapahtuu tytön omaksi parhaaksi, sen hän vielä itsekin ymmärtää myöhemmin. Tietenkään en halua kehoittaa rankaisemaan vitsalla, koska lakimme kieltää sen, ja Raamattumme käskee noudattamaan lakia."

Lisää todisteita siitä että olet sekopää: hyväksyt väkivallan. Väkivalta koostuu vihasta,ja väkivallan takia maailmassa on sotia ja muuta pahaa. Maailma on parempi paikka ilman väkivaltaa,ja minua huolestuttaa enemmän sodat yms.muut verilöylyt kun ns.pakanuus.

Jokainen saa uskoa mihin tahtoo,uskoo vaikka sitten pyhään persreikään,se on hänen oma asiansa,ja sinä et voi asialle tehdä mitään.Vääristät itse uskontoa johon sanot kuuluvasi.Vai onko kristinusko TODELLAKIN pelkkää vihaa,sekopäisyyttä,väkivaltaa ja kaikkea pahaa?Siinä tapauksessa en edes HALUA kuulua kristinuskoon.

Sitä paitsi,noituuteen kuuluu myös yrttilääkintä,ja alunperinhän ihmiset eivät selvinneet "pyhällä voimalla" vaan myös maasta löytyvillä kasveilla jota osattiin käyttää hyödyksi.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten