Älkää hättäilkö, eli ei ole selvinnyt.
Juuri tilasin Antilta uuden sytytysmoduulin ja johtosarjan.
Tämä vihje saatiin viime viikonloppuna safarilla.
Eli jos sytkämoduulin vaihtaa ilman johtojen vaihtamista voi rikkoa heti moduulin.
Joten vaihdan nyt kummatkin kerralla.
Mitä on tehty:
Vaihdettu: Puola, sytkämoduli, puolan ja jakajan välinen johto.
Testattu ECU laina sellaisella.
Puhistettu virranjakaja.
Mitattu kaikkia mahdollisia paikkoja.
Vedetty virta suoraan akulta puolalle.
Kaikilla näillä toimilla sama tulos. Eli ei mitään vaikutusta.
Mitäs niistä Rangen sähköistä on sanottu.
Toisaalta kun ei ole tullut ajettua tuolla Rangella on tullut säästettyä ja ollut aikaa tuolle modificaatiolle. Eli korotettu, panssaroitu, paikattu koria, bensatankkia, jousienkiinnikeitä ja muuta mukavaa.
Mutta katotaan auttaako tämä...
Toivossa on hyvä elää sanoi mato.
Land Rover on sama maastoautoissa kuin Catepillar puskutraktoreissa
Discovery 300 tdi, Range Rover 3,5
|