Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 12.09.2006, 17:07
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Silloin kun pitää hapettaa kunnolla ei kyllä jouda kiekkamittariakaan katselemaan. Laita vaikka kierrostenrajoitin tai joku hälytyssireeni ennemmin jos pelkäät ylikierroksia, en ole kyllä kuullut että tuolla tavalla olis rooverin kaseja rikki saatu (ei ehkä ole yritetty tarpeeksi?).

Automaattilootat vaihtaa isommalle kikkakin kanssa jossain viidessä tonnissa, eikä ole tullut pieneen mieleenkään huudattaa vapaalla, mutta jos sillä saa nokka-akselin kuluneisuudesta jonkinlaista osviittaa niin voishan tuota kokeilla. Ensin pitäis vaan saada kiekkamittari näyttämään suurinpiirtein oikein, eli laturin hihnapyötää pitäis pienentää (monestakin syystä, paremmin riittäis virtaa tyhjäkäynnilläkin).

Yleisesti: sulla tuntuu olevan aika paljon ideoita auton korjaamisesta ja rakentamisesta, varovasti ehdottelisin että laitat sen vaan ajokuntoon ensin, niin pääset huristelemaan ja saat omakohtaista käsitystä mikä toimii ja mikä ei, eli mihin suuntaan ja millä tavalla haluat autoa rakentaa tai varustella.

Vakio-osilla saa valmista aika nopeesti, ja rankkuihin löytyy käytettyäkin aika hyvin, ja mm. monet kulutusosat ovat kohtuu edullisia joten ei pitäis konkurssi tulla jos ei tarvii koko autoa laittaa uusiksi.

-Paavo

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten