Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 11.09.2006, 20:07
Korjailija Korjailija ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.09.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 71
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:mielellään kyseisen mallin ja vuoden omistaja
Teknisesti kaikki Ranget, jopa nelioviset ja EFIt, ovat lähellä toisiaan. Viimeisissä Classic-malleissa 92-94 oli jo mm. ilmajouset.

Vuosimallia tärkeämpi on sarjanunmeron (auton, moottorin, tai vaikka akselin) lopussa oleva suffix, eli tekninen versio. Sulla tuon auton suffix on joko F tai G (mulla -80 metsäpeli on G). Se erottaa (lievästi) teknisesti erilaiset autot toisista.

T, Antti
Hyvä tuokin on tietää, pitää ruveta kaivelemaan sitä tietoa sieltä jostain, mutta nyt on vuorossa "lievä" kysely tulva:

- Boge on minulla entinen ja joku väittää että ilmajousi on huono vaihtoehto ko. osan korvaamiseen vaan tavallinen jousi olisi parempi, selvä mutta millainen jousi ?

- mikä on Rangen "redline" ?

- Miten saisin takakonttiin tulevan pellin uusittua, kun se sattuu olemaan sellainen aaltomainen muoto (olikohan Alvar Aallon periaatteet jo tuolloin noin laajat) ?

- Kannattaako asentaa Rangeen öljyn jäähdytin ?

- Kannatattaako Mekaaninen flekti vaihtaa sähköiseen (tiputtaako polttoaineen kulutusta) ?

Tässä kaikki mitä nyt mieleen juolahtaa

Rangessa on voimaa, sitä on vain käytettävä
Vastaa lainaten