Lainaus:
quote:
Lainaus:
|
quote:mielellään kyseisen mallin ja vuoden omistaja
|
Teknisesti kaikki Ranget, jopa nelioviset ja EFIt, ovat lähellä toisiaan. Viimeisissä Classic-malleissa 92-94 oli jo mm. ilmajouset.
Vuosimallia tärkeämpi on sarjanunmeron (auton, moottorin, tai vaikka akselin) lopussa oleva suffix, eli tekninen versio. Sulla tuon auton suffix on joko F tai G (mulla -80 metsäpeli on G). Se erottaa (lievästi) teknisesti erilaiset autot toisista.
T, Antti
|
Hyvä tuokin on tietää, pitää ruveta kaivelemaan sitä tietoa sieltä jostain, mutta nyt on vuorossa "lievä" kysely tulva:
- Boge on minulla entinen ja joku väittää että ilmajousi on huono vaihtoehto ko. osan korvaamiseen vaan tavallinen jousi olisi parempi, selvä mutta millainen jousi ?
- mikä on Rangen "redline" ?
- Miten saisin takakonttiin tulevan pellin uusittua, kun se sattuu olemaan sellainen aaltomainen muoto (olikohan Alvar Aallon periaatteet jo tuolloin noin laajat) ?
- Kannattaako asentaa Rangeen öljyn jäähdytin ?
- Kannatattaako Mekaaninen flekti vaihtaa sähköiseen (tiputtaako polttoaineen kulutusta) ?
Tässä kaikki mitä nyt mieleen juolahtaa
Rangessa on voimaa, sitä on vain käytettävä