Juu meitsillä on TÄYSIN samanlainen Range Rover (ei kuiteskaa sama rekkari

) ja työnalla sekin (damn) ollut hyväsen aikaa
Isoveli osti tuollaisen RR:n ja on jopa samanvärinen, mutta tuli perhe ja työ kuvaan joten pikkuveli otti työn omakseen ja olen korjaillut sitä suht koht ok tahtia, mutta tietenkin Bogen hydromatic otti ja laski alleensa

joten hei hei BOGE ja nyt siihen joko uusi takasäätö yksikkö tai joku korvaava osa tilalle ja siinä on paljon muuta sälää tehtävä.
Ongelmia on vaikka muille jakaa: Zenith kaasarista puuttuu ryypyn putki johon liitetään se väliletku ja Uusi hydromatic ois löydettävä (en haluu ostaa, koska 912€ maksaa veljekset Laakkosen huollosta) ja hitsattavaa ja ruostetta (ei kai) löytyy, mutta syy oli suurinpiirtein siinä, että edellinen omistaja oli käyttänyt RR:ää traktorina ja veti heinäkärriä ja muuta maatalouskoneita ja se AIV aine pääs Runkoon ja muualle, eli työtä on.
Joten ois mukavaa jos joku "asiantuntija" täällä vois antaa vinkkejä, ohjeita ja neuvvoja (jos vain mahdollista).
Koko auto on ollut "työn alla" jo lähes 10 vuotta joten ois mukavaa joskus elämässä viellä ajella tommosella (onhan tässä aikaa kun kohta meen vasta asepalvelukseen), mut erittäin suositeltavaa ois jos joku joka omaa/tuntee/harrastaa Rangeja Joensuun sudulla niin ottaa kontaktia (ei tappeluja, kiitos)
Erittäin hyvältä näyttää, joten onnea projektiin ja mei teh Ranke pee vit juu änt vee eit tuu XD
PS: meitsin varmaski ois parempi perustaa vamraanki omalle projulle blogi hmmmm.... jos vain tämä minun viestini saa ja kelpuutetaan tänne XD ja toivottavasti saisin oman auton kuntoon jotta kuulen kuinka tuo ulja V8 kehrää (p***at se kehrää)
Note! This message was posted anonymously!