En tähän hätään löytänyt kuittia. Mutta lähetyskulut luokkaa 300$.
Taalahan on nyt aika heikko valuutta. Sitten tulee verot. UPS
hoitaa tullauksen. UPS on ehdottomasti paras kuljetusfirma. Niillä
tuntuu olevan tärkeintä paketin toimitus. Muilla muut asiat.
Kuten asiakkaan nöyryytys ja odotuttaminen.
Dana44 rakenne on tosiaan aivan toista kuin dana33. Tuon super
kitin saat varmaan helposti myytyä.
Mutta tässä sinulle mietittävää. Vakio dana44 on myös 30 spoorinen.
Siis akselit on saman vahvuiset. Pinioni on suurinpiirtein saman
kokoinen dana35 ja dana44 akseleissa. Dana44 4.88 = Dana35 4.56
ulkomitoiltaan. Isompi hammaspyörä on dana44 akselissa isompi.
Ainakin Wrangelissa akseliputket ovat samat dana44 ja dana35
akseleissa. Kun vaihdat välitykset, niin pinionin kuormitus
myös vähenee.
Siis jos vaihdat, niin vain isompi hammaspyörä on merkittävästi
vahvempi! Perän rakenne on parempi. (C-clipsi + krymppi pois).
Riittääkö nämä syyksi vaihtaa.
Nämä vaikuttivat minulla siihen, että valitsin 33 spooriset
akselit. Ne ovatkin sitten järeämmät. Nämä akselit olivat
syy vaihtaa dana44 akseliin. Muuten olisin tuohon super kittiin
tyytynyt.
Mielestäni sinulla on kaksi järkevää vaihtoehtoa.
1. Vaihdä välitykset nykyiseen. Pitäisi kestää 33" kumeilla.
2. Vaihda dana44 + 33 spoorin akselit. Bullet proof 33" kumeilla.
Sitten vielä vinkiksi. Tuo voisi olla vielä vahvempi ja on halvempi
kuin minun viritys. Halusin kuitenkin käyttää Jeepin omia osia.
Ehkä tyhmyyttä
http://wills-shop.jeepforum.info/ind...b6a922544ee9da
Hyvä tyyppi ja vastaa englanniksi (yhtä huonolla kuin minä kyselen)
Just do it!
Edited by - jappe on 07/09/2006 07:52:51
Edited by - jappe on 07/09/2006 07:55:23
Edited by - jappe on 07/09/2006 07:57:09