Aikoinaan on lämmitetty tallia (ja autoakin) siten että kosaanitoho pöhisemään rautaputkeen ja tiiliä vähän päälle jottei ole tulikuuma putki heti ihan tyrkyllä.
Toimii kivasti ja putki hohkaa lämpöä kiitettävästi.
Jos ei auto kovin ole taipuvainen reviirin merkkaamiseen ja jos kantti kestää niin putki koneen alle ja kosaani pöhisemään putkeen ja antaa säteilylämmön lämmittää konetta altapäin. jos ei uskalla laittaa putkea suoraan koneen alle niin laitttaa putken siten että suuaukko "hönkii" lämpimät ilmat moottorin liepeille ja putki on sitten vaikka auton edessä tai vaihteiston alla tms. vähän turvallisemmassa paikassa.
Lämpimällä ilmalla kun on taipumus nousta ylöspäin niin siinä lämpiä ensinä öljyt pohjasta ja siinä sivussa koko moottori kantta myöten, kiva surauttaa lämmin kone käyntiin ja ei tarvitse lämmitellä tuntikausia...
Toimii, on testattu ihan autotallissa corollalla.
Mutta sitten ihan omalla vastuulla.
-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com