Viestiketju: M: Unimog 416 DOKA
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.09.2006, 16:33
bj75 bj75 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 01.06.04
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Kaiken tietämäni kerroin etukäteen. Myös ettei Moggi ole minulle entuudestaan tuttu laite ja että tuolla olen ajanut vain muutaman kymmenen kilometrin siirtoajon. Kuvia lähetin runsaasti, jopa alustasta ja vaihteistosta, joten kunnon ei pitänyt olla yllätys. Jos jokin kohta epäilytti, olisit pyytänyt tsekkaamaan sen ennen tuloa ja kaupoista sopimista.

Kerroin myös että Mogille oli jo ostaja kaikkine vikoineen ja pyysit olemaan myymättä että kaupat on sovittu, josta lähetit jopa sähköpostilla kaupankohteet kaikkine kauppaan kuuluvine sisältöineen.

No luotin miehen sanaan ja vehkeiden tuntemukseen ja siihen että tietää mitä on hakemassa kun näkemättä ehdottaa vaihtokauppoja. Luotin myös siihen että oma vaihdossa tuleva peli on kunnossa ja kuvailujesi mukainen.

Kun kuvaamiasi vikoja minullekkin autoa tarkemmin tutkiessamme selvisi, tarjouduin myös nuo asiat korjaamaan. No sehän ei sinua kiinnostanut, vaan häivyit kotimatkalle siitä edes viitsimättä ilmoittaa, sillä aikaa kun minä yritin järjestää teille yösijaa kun ei teillä ollut rahaa mukana jotta olisitte sen itse voinut hoitaa???

Pahoittelen jos 36vuotta vanhaan autoon on ajansaatossa tullut käytönaiheuttamaa normaalia kulumaa jota et voinut mitenkään aavistaa siinä olevan ja sen vuoksi sinulle tuli turha reissu. Minulta meni hommassa vain muutama kymmenen euroa polttoainekuluja ja yksi ylimääräinen lomapäivä mutta vastineeksi sain jatkoa ajatellen arvokasta tietoa Mogin tekniikasta minkä tulen hoitamaan kuntoon.

Haluatko että palaan asiaan kun mainitsemasi viat on korjattu ja voimme palata alkuperäiseen sopimukseen mikä tietääkseni on sitova suomessa, vai saanko tälläkertaa myydä auton siitä oikeasti kiinnostuneelle taholle???

Ystävällisin terveisin

Joni

#SLCK215 BJ42 -83, Unimog 416DoKa -70
Vastaa lainaten