Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.08.2006, 10:02
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Perusasetus

Suomesta laadukasta
= www.nebula.fi

Hyvää / halpaa
= Ulkomaiset tunnetummat halpistarjoojat.

www.louhi.net
= Ihan ok, satunnaista katkeilua kuitenkin ehkä turhanpaljon. Pientä prakaamista ollut liian paljon. Asiakastuki toiminut hyvin..

www.datamappi.fi
= Suomalaista halppistarjontaa. Kokonaisuudessa ihan tyytyväinen niin palveluun / toimivuuteen. Joskus tuntunut, että palvelinten/verkkoyhteyden nopeus ei ole aina tarpeeksi suuri verrattuna käyttöön. Itse olen suosittellut tätä palveluntarjoajaa ihmisille, ja suosittelen vieläkin. Eikä kaikki ole ollut aina niin turhantarkkaa, ja asiakaspalvelu pelannut hyvin.

www.vuokrapalvelin.net
= Myy http://www.netdirect.de/ paikan palveluita. Hyvin toiminneet, pari kolme huomattua katkoa. vähän alle puolessavuodessa. Ei mitään mukavuuksia, kuten varmuuskopioita. Järjestelmä asennettu itse etänä jne. Syyt 17G tilaa ja 500G kuukausittaista liikennettä ja täysin vapaa temmellyskenttä. Nopeudet suomeen siedettävät.

Tuossa nuo mistä itsellä on ensikäden kokemuksia. Ai niin, älkää sitten ikinä vaan missään hulluuden puuskassa menkö ottamaan palveluita Forssan Seudun Puhelimelta. Ehdottomasti epäpätevintä toimintaa, mitä olen ikinä nettitilan tarjonnan suhteen törmännyt... "Ulkomailta tulee hyökkäyksiä, miten ratkaisemme tämän? Minulla on kuningasidea estetään ulkomaanliikenne palvelimillemme!" ... ja tuo on totta, tapahtui erään hyökkäyksen jälkeen.

Edited by - Mylppy on 31/08/2006 11:11:00
Vastaa lainaten