Viestiketju: Patrollin hehkut
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 30.08.2006, 09:03
viikinki viikinki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.07.06
Sijainti: Joutseno, .
Viestit: 55
Perusasetus

Valon ei kuulu vilkkua, jos vilkkuu niin jotain vikaa. Tarkasta hehkut.

Vastaa lainaten