Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 28.08.2006, 17:33
kenni:n Avatar
kenni kenni ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.08.06
Sijainti: maa
Viestit: 608
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Turailin tossa uutta putkea berttaan joka tulee apparin puolelta rungon ulkopuolelta takarenkaan eteen. Päässä on pieni mutka joka kääntää käryt alaviistoon autosta ulospäin. Kiinnitysteknisistä syistä ja siitä ettei väsätessä takarenagas ollut kiinni pakokaasut törmää suht suoraan takarenkaan kuvioon (oma mitoitusvirhe). Kysymys kuuluukin että ei kai mun takarengas vaan voi sulaa tai muuten kärsiä pakokaasuista? Aika musta se rengas oli jo kun vähän paikallaan kaasutteli. Vai pitäskö kääntää putki pöhöttämään suoraan alas tai vaihtoehtosesti lyhentää putkea niin että käryt menis ohi renkaan?

Pakko oli muuttaa toi putki pois kulkemasta rungon sisäpuolelta kun se niin inhottavasti kolkatti ja kuumensi laatikoita ja koko kardaanitunnelia.

Meikällä oli ihan sama ongelma, mutikas kyllä alko vähä sulaan ku tulee turpolta vähä kuumempaa ilmaa ku vakio 3B:stä, ratkasin sen helposti sillä että ostin motonetistä helvetin hienon "tuning" pakoputken pään joka käänsi putken päätä melkein vielä suoraan sivulle. Sitten käänsin pään vielä sillai että puhaltaa vähän alaviistoon. Ja vóila, tuloksena oli hyvin toimiva ja hiton komee pakoputki..

Vastaa lainaten