Noniin, nyt on läjä ollu pari päivää koeajossa. Vois sanoo moottorin luonteen muuttuneen huomattavasti mukavammaksi. Ensimmäisellä vaihteella tuntuu aika selkeä turbon mukaan tulo tossa parin tonnin jälkeen, isommilla vaihteilla veto on tasasempaa. Muutenkin vaihteita voi vaihtaa n.400 moottorinkierrosta alempana (n.2600rpm, ennen n.3000rpm), eikä tarvitse survoa enää kaasu pohjassa, että sais auton "kiihtymään" ja 80km/h matkavauhti on helppo pitää mäissäkin. Meinaa vauhti vaan välillä karata huomaamatta yheksäänkymppiin. Tuli myös kokeiltua mitä ottaa ahtoja hukka portin letku auki => 0,8bar vakiosyötöillä. Syöttöruuvia pitäis kokeilla ruuvata joku päivä, kun pääsee dieselsavu mittarin lähelle ja kattoa mitä vois lisätä.
|