Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 23.08.2006, 11:35
tug3 tug3 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: Kello-koski, Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

Onhan jo Wartburgissa, tuossa maastoautoilun kuninkaassakin jo pitkittäinen kone. V6:n puolikas. Samoin sen lähisukulaisessa 92/93/95/96:ssa Saapeissa, kuten 99:ssä ja 900:ssakin. (Uudemmat on sitten jo niin relluja, että koneetkin miten sattuu.) Ja relluista puheenollen, muistaakseni 25:ssakin oli V6:n pitkittäin, vaikka etuvetoinen sekin. Myös Audit ovat pitkittäisiä harrastaneet etuvetoisissaan.

Ja taas takatuuppareissa uudemmissa ainakin MG-MGF:ssä on poikittainen kone takana, akselin etupuolelle. Nam! Samoin on testikikotin Raceaboutissa, mutta siinähän oli uuden Saapin tekniikka taka-akselille ympättynä.

Ainahan yhdelle käyttöautolle lisää on tarvetta! Tässä ainakin pitäis olla hinta-laatu-suhde kohdallaan. (Parempi se on, kuin Saapin korvanneessa henkilökuljettimessa!) Muttakun tarttetaan varmariauto piskilöitten kuljetukseen...

--
Mitä eroa on Jeepillä? - Sitä mutasempi, mitä pörisee!
Vastaa lainaten