Kaarien teko tuli ajankohtaiseksi suunnistus-cuppia varten, stanu luokkaan. Eli pääkaari takatuilla.
Pääkaaren kiinitys paikka korinkiinikkeen yläpuolella. Korin vahvin paikka luulisin.
Kiinni hitsattava vahvikelappu (70*200).
M10 pultinkannat jää piiloon lapun alle.
Lappu hitsattuna.
Takatukien liitoksen sovittelua.
Kaaret sovituksessa hitsaamatta. Pääkaari tuli omilla mitoilla Luuppalalta Huittisista (45*2,5 saumatonta). Rätin kaaret sopii hyvin alkuperäiselle paikalleen.
Hitsaussaumaa. Parannettavaa löytyy käsialassa, mutta kyllä kestää.
Kaaret hitsattuna. Takatukien kiinitykset tulee lattiaan lokareiden viereen. Diakonaalitukea ei nyt ainakaan vielä tule. Koska se veisi takapenkin, ja kisoissa on kolmihenkinen miehistö.
Keltasta Hammeria sudilla päälle. Vähän huonosti peitti, pitää ehkä vetäistä toinen kerros.
Takatukien kiinikkeet koriin on tekemättä vielä ja vähän kasaamista.