Taas on vähän ruuvattu läjää. Tuli öljy vuodon takia otettua työn alle ja homma karkasi käsistä ja laitettiinkin sitte muutakin:
Vanha öljyä koneeseen työntävä ct-20 väisty garrett gt17 ahtimen tieltä. Pakoputki kasvoi samalla 60mm:ksi.
Samalla vaivalla tuli sovitettua cooleri keulalle.
Sitte tuli vaihettua myös jakareitten puslat pehmeisiin, että alkais lyötymään joustoja. Siitähän seurasi seuraavaa:
eli joustoja alkoi löytymään niin paljon, että putos jousi paikoiltaan. No tunkilla auton keula ylös ja jousi paikolleen. Täytyy nähtävästi kiinnittää jouset ylä- ja alapäästä.
Turbo systeemitkin tuntuis toimivan hyvin. Ottaa ahtoja jopa ilman kuormaa, siis vapaalla ja 3:lla vedättäessä n.2000rpm 0.5bar ahdot, enempää ei ilman hukkaportin säätöä saakkaan. Ja muutenkin 500metrin asvaltti testissä ero alkuperäseen oli mekein kuin yöllä ja päivällä.