Viestiketju: Fordin öljyt
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 18.08.2006, 23:10
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Kyllä se reilun kympin hörppää ihan 80 vauhdissakin, mulla putosi kulutus kummasti kun vaihdoin läpimädän tankin uuteen.. oli kiva tankata 80 litraa ja todeta että osa menee tiehallitukselle...

"Maastotaunus"
Vastaa lainaten