Itsekin olen moista proto kilpuria suunnitellut ja tässä vähän ehdotelmia:
- alustaksi LJ70
- omalla moottorilla josta saa tehoja irti noin 150 hepoa aika helposti
- Volvon akselit ja omiin tukivarsiin Dobinsonin puslat ja jouset, samalla pisimmät mahd.
iskarit
- renkaiksi 39,5 IROKit beadlock vanteilla ja katolle samanlainen varalle
- verhoilut sisältä pois ja alumiinistä pisara peltiä tilalle
- lasikuituinen flippikeula keventää ainakin 80 kg
- jakovaihteiston välitysten muuttaminen
- hyvä panssarointi alustaan
- suuret sähkövinssit eteen ja taakse (eivät ole kytkimen polkemisesta riippuvaisia)
tai sitten hydrauliset vinssit joille oma hydraulipumppu joka ottaa voiman suoraan
kampiakselin päästä.
- laturin päivitys ainaskin 150 amppeeriseen
- kiinteä 12 v tietokone jolle oma erillinen akku konehuoneeseen ( ei varmasti lopu
virta kesken kuten niin monelle on käynyt)
- ja lopuksi kaikki yleisimmät varaosat ( noin 50 kg) kyytiin
Tämän voisi vaikka joskus toteuttaa...
life begins at 36"
|