Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.08.2006, 08:57
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
quote:Auton max leveys ja haluttu akseliväli? Pitäiskö olla sellanen pitkä suska vai riittääkö että akselit laittaa
tarpeeksi päihin niin nousee rinnettäkin riittävän vakaasti?
Tämä vähän riippuu että kuina paljon olet valmis uhraamaan auton ulkonäköä... Mun ei koskaan valmistuneessa projekti-Suzukissa oli akseliväliä 102" lyhyessä kopassa. Jos itse tekisin uudestaan vastaavaa, niin hakisin kyllä pitkän Suzukin tai jatkaisin pätkän koria. Etu- ja takaylitykset ei ole suunnistuksessa yhtään niin paha asia kuin trialissa - päinvastoin, niistä on hyötyä kun koitetaan venyttää käsiä rastin ja auton välillä.

Lainaus:
quote:Muita max. kolmilitrainen suhteellisen pirteä tiisseli + automaatti + soppeli jakoaski -yhdistelmävaihtoehtoja?
Mersuloista(kin) monet ottavat isoja tehoja pihalle, ehkä sellainen olis tosiaan hyvä tähänkin hommaan.

Lainaus:
quote:Renkaiksi 18/39.5-15 pokkerit, onko muita vaihtoehtoja olemassakaan? 16" vanteelle löytyy vaan 15/38.5-16 "rillut"?
Ei kai kovin montaa muuta vaihtoehtoa ole. Myös 16.5" vanteelle saa 39.5" pökkyrän.

Lainaus:
quote:Taakse tarpeeksi akkuja ja molempiin päihin isot sähkövinssit? Mekaaninen on hankala käyttää ja painaa liikaa, ja
hydraulinen on turhan monimutkainen (pumppu, ohjaus jne.) ja kokonaisuutena turhan painava?
Itse olen toivottavasti piakkoin aloittamassa aavistuksen samankaltaista projektia, ja tällä hetkellä hydraulinen vinssi tuntuisi olevan vahvin ehdokas ykkösvinssiksi. Sähkövinssi(t?) sitten lisäksi.

Lainaus:
quote:Mitäs muuta oleellista?
Paljonko meinasit matkustajapaikkoja autoon? Takapenkkiläisistä on paljon apua rastien hakemisessa, vaikkakin samalla joudutaan kasvattamaan auton mittoja ja painoa.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten