Lainaus:
quote:Auton max leveys ja haluttu akseliväli? Pitäiskö olla sellanen pitkä suska vai riittääkö että akselit laittaa
tarpeeksi päihin niin nousee rinnettäkin riittävän vakaasti?
|
Tämä vähän riippuu että kuina paljon olet valmis uhraamaan auton ulkonäköä... Mun ei koskaan valmistuneessa projekti-Suzukissa oli akseliväliä 102" lyhyessä kopassa. Jos itse tekisin uudestaan vastaavaa, niin hakisin kyllä pitkän Suzukin tai jatkaisin pätkän koria. Etu- ja takaylitykset ei ole suunnistuksessa yhtään niin paha asia kuin trialissa - päinvastoin, niistä on hyötyä kun koitetaan venyttää käsiä rastin ja auton välillä.
Lainaus:
|
quote:Muita max. kolmilitrainen suhteellisen pirteä tiisseli + automaatti + soppeli jakoaski -yhdistelmävaihtoehtoja?
|
Mersuloista(kin) monet ottavat isoja tehoja pihalle, ehkä sellainen olis tosiaan hyvä tähänkin hommaan.
Lainaus:
|
quote:Renkaiksi 18/39.5-15 pokkerit, onko muita vaihtoehtoja olemassakaan? 16" vanteelle löytyy vaan 15/38.5-16 "rillut"?
|
Ei kai kovin montaa muuta vaihtoehtoa ole. Myös 16.5" vanteelle saa 39.5" pökkyrän.
Lainaus:
quote:Taakse tarpeeksi akkuja ja molempiin päihin isot sähkövinssit? Mekaaninen on hankala käyttää ja painaa liikaa, ja
hydraulinen on turhan monimutkainen (pumppu, ohjaus jne.) ja kokonaisuutena turhan painava?
|
Itse olen toivottavasti piakkoin aloittamassa aavistuksen samankaltaista projektia, ja tällä hetkellä hydraulinen vinssi tuntuisi olevan vahvin ehdokas ykkösvinssiksi. Sähkövinssi(t?) sitten lisäksi.
Lainaus:
|
quote:Mitäs muuta oleellista?
|
Paljonko meinasit matkustajapaikkoja autoon? Takapenkkiläisistä on paljon apua rastien hakemisessa, vaikkakin samalla joudutaan kasvattamaan auton mittoja ja painoa.
/* Life Begins at 35" */