Viestiketju: Vanhuksen vakutuukset
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.08.2006, 18:01
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Kerrankin samaa mieltä nerdon kanssa, mulla on kans fenniassa autojen(kin) vakuutukset ja osakaskot molemmissa rankuissa (vai olikohan pikkuisessa jopa täys), ja oon ollut erittäin tyytyväinen myös hinnoitteluun, sama juttu eli "fennia on kallis muut on halvempia tässä on kirjalliset tarjoukset pohjola/tapiola/enmuistamikä" niin vartin päästä fennian vakuutus oli halvin ja kattavin; eli joskus kannattaa keskustella myös nykyisen yhtiön kanssa ennen kuin vaihtaa firmaa, pätenee muihinkin vakuutustaloihin, vakuutusten kokonaismäärä saattaa tietty vaikuttaa yhtiöiden neuvotteluhalukkuuteen.

Tai sitten nuo mun rankut on vaan niiiiiiiiin uusia, ainakin vakuutusyhtiön näkökulmasta. Isompi -88 ja pikkuinen -90.

<flame>

Ja jos multa kysytään niin mieluummin olen ilman vakuutuksia kuin asioin tapiolan kanssa, on kyllä niin huonoja kokemuksia selvistä asioista että vieläkin sylettää, katsotaan nyt kuitenkin rauhassa pitääkö mennä käräjille saakka.

</flame>

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten