Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 13.08.2006, 14:21
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Dodiid,

Vaikuttaisi taas siltä, että ongelmasta päästiin eroon piirilevyille kolvia näyttämällä - jälleen kerran. Tosin nyt testasin vajaalämpökäyttöä vain kahdesti omalla ECUlla, että ihan varma en vielä kyllä ole. Pitää vielä varmuudeksi vähän ajella Antin ECUlla, ennen palauttamista. Että ei vaan varmana oo muualla vikaa.

Sytkän vaihtohommakin oli kyllä yllättävän helppo, kun ne ajoitusmerkit sitten lopulta löytyivät damperia tasapainottavan moskakerroksen alta. Näin tumpelokin onnistui säätämään ajoituksen tasan TDC 600 rpm, niin kuin The Bible sanoo. Muutkin ennakot kohdallaan ja oma sytkä on takaisin paikallaan. Herkistelin nyt tuon oman sytkän alipainekellon oikein todella liukkaasti toimivaksi- kunnolla WD-40:ä ja liuotelua pari vuorokautta, sitten lisää hölväystä ja herkistelyä. Nyt ei enää narise ja kulkee takuulla liukkaammin kuin testipalikassa.

Antin ECUlla kulutus oli muuten parin viimepäivän ajoilla karvan alta 13 litraa sataselle. Ei paha!

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.5EFI Vogue, 1986

Vastaa lainaten