Viestiketju: 2LT-II kysymyksiä
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 13.08.2006, 12:38
jpl jpl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.07.04
Sijainti: Salo Märynummi Finland.
Viestit: 430
Perusasetus

Nyt pitää heittää ulkomuistista:

Tuosta 2 kohdan putkesta letku menee siihen 1 kohdan putkeen.

Kun itse vaihdoin LäJään tuon 2LT-II koneen, niin otin kaikki nuo saastehärpättimet pois. Myös sen pakosarjalta imusarjalle tulevan paksun putken. Laipat vaan reikien päälle. Ja tuon kysymäsi letkun jätin pois. Tulppasin putkien päät.

2LT-II koneen alkuperäinen hehkutus ei toimi autossa, jossa on alunperin ollut 2LT-kone. Hehkurele on täysin erilainen. Pitää rakentaa nappihehku tai siirtää vanhasta hehkut ja hehkukisko uuteen. Tuo kisko ei mene heittämällä paikalleen. En tiedä sopiiko koko imusarja heittämällä. Vanha rele mittaa hehkukiskossa kulkevan virran ja säätää hehkua sen mukaan. Uudessa kiskossa tuota mittausta ei ole ja hehkurele ei vedä.

Tai sitten metsästää tuo 2LT-II koneen rele. En tiedä mitä muutoksia tuo vaatisi johdotukseen.

Edit:
Ainakin mulla 2LT-II konessa hehkut olivat eri jännitteellä kuin vanhassa. Jos rakennat nappihehkun, niin kannataa vaihtaa mahdollisimman korkeajännitteiset hehkut, ettei vahingossa polta matalajännitteisiä (pikahehkuja) liian pitkällä hehkutuksella.

Edit: Hehkun merkkivalo palaa alkuperäisellä releellä normaalisti, mutta hehkuille ei tule virtaa. Hämäävää.

HJ61 -90 & LJ70 -89

Edited by - jpl on 13/08/2006 13:44:58

Edited by - jpl on 13/08/2006 13:52:30
Vastaa lainaten