Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 11.08.2006, 15:38
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:

4. Kierrä toisen jakajan pyörijä samaan paikkaan kuin edellinen jäi. Laske se paikalleen. Nyt pyörijän kuuluisi olla saman sylinterin kohdalla kuin alkuperäinen jakaja oli. Myös öljypumpun rattaan kuuluisi kytkeytyä ilman tepulointia.
Ei kytkeytynyt. Piti pyöritellä sitä öljypumpun talttapäätä hieman. Sitten jakaja laskeutui ja pyörijä oli kohdallaan. Näkyi olevan eriasennoissa tuo öljypumpun pyörittelijät noissa jakajissa.

Lainaus:
quote:
6. Kansi paikalleen ja kone käyntiin. Tarkista ajoitus lampulla (TDC +/- 1 aste).
Heh - en löydä ajoitusmerkkejä mistään! Outo homma. Luulisi olevan kampuran päässä hihnapyörällä tai siinä damperissa, mutta kun ei näy! Auto käy kyllä hyvin.

Niin: se vika taitaa kumminkin loppujen lopuksi olla ECUssa. Vajaalämpöisenä jos käynnistää omalla ECUlla, ei pyöri kunnolla. Röpöttää vaan ja sammahtelee. Antin koeajoECUlla pyörii nyt hyvin. Aluksi meinasi olla tämänkin kanssa ongelmia, mutta jostain syystä (?) ne katosivat. Pakko ajaa Antin palikalla jonkin verran, jotta selviää onko se vika nyt sittenkin ECUssa. Kohta on vaihdettava pellin alle kamaa ja kunnolla, jos ei ala selviämään.

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.5EFI Vogue, 1986

Vastaa lainaten