Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.08.2006, 20:20
Revolver Revolver ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 18.10.04
Sijainti: Porvoo, Finland
Perusasetus

Olen kyllä luppakorvan kanssa vähän samoilla linjoilla, että jos haluaa kilpailla kunnolla niin rakentaa auton sääntöjen mukaan.
Tässä on kovasti työn alla (sitten kun tulee putkea) turvakaaret uaziin, rakennettuna AKK sääntöjen mukaan. Ei ne kaaret mitkään kauhean monimutkaiset ole rakenteeltaan ja kun vähän ajattelee niin ymmärtää kyllä miksi mikäkin pitää olla niinkuin säännöissä lukee.
Jos alkuperäiset kaaret on tarpeeksi tukevat niin nekin voitaisiin hyväksyä. Mutta siitä pitäisi olla hyvät todisteet. Mutta mitkä ne sitten on, riittääkö videot/kuvat? Olisiko niissä kuvissa/videoissa varmasti orkkiskaaret, että niitä ei ole vahvistettu?

Kypärä säännöstä: Minulla on aina ollut niin hyvä tuuri että olen saanut lainata kypärän kisoihin. Mutta tieliikennehyväksytyt prätkäkypärät saisi mielellään olla myös OK kisoissa. Kyllä se vaan on niin että 200e kypärään jota käyttää pari kertaa vuodessa on liikaa. Iso osallistumiskynnys.

Standard luokassa voisi minun mielestä ajaa vain punakilvillä ("tapaus Jappe"). Jos auto siis muuten sopii stanu luokkaan.

Muuten minun mielestä tämän hetkiset säännöt ovat ihan hyvät ja tulen varmaan jatkossakin osallistumaan kisoihin jos niitä järjestetään

Kiitos.

UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
Vastaa lainaten