Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 09.08.2006, 14:36
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

tarvii oman avaimen 10B pyöränlaakerikin... ja samalla kun aukoo niin voi vaihtaa sen pyöränlaakerin takana olevan stefan ja sen vetaria kannattavan neulalaakerin ja sen tiivisteet, mulla meni suburbanissa joskus vesi sinne sisään talvikeilla ja teki hyvää tuhoa.

blazeriin vaihdoin vahvistetut ristikot keväällä ja totesin että ne ristikon kupit osaa olla sitten kireessä siinä vetarilla, ei ihan pikkuprässillä irtoa.

eli niikun heikki sanoi,pyörä pois, jarrusatula pois, napalukko irti, laakerin mutteri irti, sitte siinä on väliprikka, toinen mutteri, sitte irtoaakin jo jarrulevy laakereineen.

seuraavaksi voi putsata sitä "spindleä" vähän ja sen kehällä on kuusi mutteria, ne kun aukasee irtoaa jarrukilpi ja se itse putkiosa (voi olla kireässä, siinä on 10mm ohjaus sinne reikäänsä,)kun sen saat irti tuleekin jo vetoakseli pois sieltä.
sitten ei muutakuin uusi ristikko paikalleen ja osat kasaan.

se pikkulaakeri joka vetarin kannattelee on siinä putkiosassa sisällä.




mitä sitte, vituiks se menee kummiski...
Vastaa lainaten