Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.08.2006, 20:14
JouniN:n Avatar
JouniN JouniN ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 06.08.06
Sijainti: Vantaa, Finland.
Perusasetus

Kiitos vastauksista. Kyselin sen takia noita talvi ominaisuuksia, kun olen kahden vaiheilla ostanko nuo kumit nyt ennen talvea vai vasta keväällä. Talvirenkaat(Nokialaiset nastat) on tulossa mulle 16" vanteilla.

Kyllähän nuo MudTerrainitkin on käyny mielessä, mutta jotenkin vaan epäilyttää niiden maantieominaisuudet. Mielestäni niistä ei löytynyt sopivaa kokoa mikä sopisi alle. Ne olis kyllä tosi siistit!! =D

Sain Caliberini viikko juhannuksen jälkeen ja siitä alkaen olen ajellut noin vajaa 7000 km. Tuosta on tosin noin 3500 km Pohjoisen kalareissua. Takasin tullessa tuli tehtyä sivu retki Raajärvelle, kun sattumalta kuultiin radiossa juttua Lapland Trophystä. Oli kyllä ihan hyvä tapahtuma ja vanha kaivos oli paikkana mahtava.
Tosiaan jenkeissä Caliberia myydään AWD versiona, mutta Suomeen sitä ei ole tarjolla. Olisin kyllä varmana ottanut sen jos se olisi ollut tarjolla.
Olen ollut todella tyytyväinen autoon. Harvassa "perheautossa" on maavaraa 19,5 cm. Maavara oli yksi tärkeimmistä syistä miksi päädyin Caliberiin. Kaksi edellistä autoani on ollut madallettuja ja nyt päätin että en ainakaan madalla autoan enään. Sain tarpeksi hidastetöyssyista ja reunakivistä.

Isona siitä tulee Jeep Grand Cherokee.
Vastaa lainaten