Jaha,Turun kisa rysketty läpi
Kauden yhteenveto Suzukin (SJ413) etumurrosten osalta:
Testipenkki:
-85 Suzuki SJ410 jossa Swiftin 1,3i kone
-välitetty jakolaatikko (4.0)
-SJ413 perät jossa ARB:n lukot molemmissa päissä
-renkaat Golway MT 235x15 (0,6bar paineilla),Eurotrialissa Insa Sahara beadlockeilla ja 0,4 bar paineilla (pitoa!)
-painoa kisakunnossa n.1000 kg
Alkutilanne ennen kauden alkua: molemmin puolin välyksettömät Birdfield murrokset
PS Comin safari (2-päivää) oikea murros väljäksi,tilalle TML murros
Noormarkun kisa,Raision kisan ensimmäinen kierros (keskeytys,takavetari poikki),murrosten tarkastus ennen Eurotrialia,vasemman puolen (Birdfield) murros vaihtokunnossa (väljää),oikealla TML OK,vasemmalle laitettu TML paikoilleen
Eurotrial lauantai kisapäivä (sunnuntaina keskeytys kardaani rikkoon)
Eurotrialin jälkeen murroksissa ei vieläkään havaittua väljyyttä
Ja että murrokset saataisiin vielä aivan lopuulliseen testiin,otettiin Turun kisaan käännön rajoittajat kokonaan pois!
Turun kisa oli autolle tosi rankka,kivikossa ryskämistä,loikkia etupyörät ilmassa...
TML murrokset pelaa edelleen!
Suosittelen!
Kai Juvonen
Kyröskoski
racingrabbit@elisanet.fi