Lainaus:
quote:
Lisäkysymys liittyen tekniikanvaihtoon eli kun joskus kysyin sopiiko samurain välikardaani 410:n jakikseen niin annettin ymmärtää että ei, mutta riittää että poraa vaan uuden jaon laippaan. Mulla oli jakiksen laippa paljon pienempi eli mitään saumaa porata jakoa ja myös keskitys oli eri kokoinen. Sorvasin alumiinista sovitelaipan, jolla sain kardaanin sopimaan. Onko mulla edes 410:n jakis kiinni, kun autossa on merkkivalo nelivedolle, mutta jakiksessa ei ole kytkintä sille? Lisäksi takapuolella on erillinen ulostulolaippa takakardaanin yläpuolella?! Vai onko vaan vanhempaa mallia?!
|
410:ssä on kahta mallia jakolootia. Merkkivalolla ja ilman. Merkkivalon kytkin on muistaakseni lootan etupuolella, kepin juuren tienoilla. Ei muista millään tarkasti, vaikka viimeksi eilen meinasin kompastua kys lootaan. Toi vanhempi malli on siitä parempi, että nää kotimaiset välitykset niihin tiputtaa hitaan puoleen, kun uudempaan saa vaan 35% tiuhempia kotimaisia.
Lootan omat kiinnikeraudat kun pitää lootassa kiinni, niin runkoon sopii molemmat lodjut.
Niin joo ja ettei menis ihan ooteeksi, niin Jämsässä on yks lavasuikka-projekti, jossa on sovitteilla patikan akselit ja loota, keulalla supran 3,0 viritetty turbomylly. Tehot pitäis alkaa nelosella.
...Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä...
www.hontokulmaracing.com
Edited by - pikkujussi on 02/08/2006 13:09:15