Mulla on mersussa omatekemä ahtomaineen sähköinen rajoitusjärjestelmä, kolme vaihtoehtoa, eri asennoissa: 1. 0,5bar 2. 1bar 3. 2bar
Koko etumaskin kokoinen intercooleri ja alumiiniset putket, ja imu on rakenteilla snorkkelilla, veden hörppäämisen riski pienenee ja kone saa raitista ilmaa, vrt: konehuone n.60ast --- ulkoilma n. -25 -- +25 astetta, eli huomattavasti viileämpää.
Ja sitten kun nostaa paineita ja syöttöjä, kannattaa myös kiinniittää huomiota pakoputkeen, eli kolmen tuuman putkea koko matkalle, ja korkeintaan yksi läpivirtaus vaimennin eikä sekään ole pakollinen, turbo vaimentaa pakoäänet todella tehokkaasti.
Kyllä siitä pääsee, se vaan näyttää jyrkältä
Edited by - MikkoVuorsola on 01/08/2006 22:37:41
|