Harrastamani "perintä" on suoritettu yhteistyössä velallisen kanssa. Olemme sopineet että otan vaikkapa ton digikameran lainaan siksi aikaa kunnes olet maksanut velkasi yms. Väkisin/väkivalloin en ole vienyt mitää. Liioittelin edellistä tekstiäni.
Piipertäjät piipertäkööt keskenään. Maasturistit ovat mukavia jässiköitä.
-Nissan Patrol 3.3 Turbo Diesel 4x4 '87 ja '89. Aina pitää olla väh. 2 Patrolia-
|