Näytä yksittäinen viesti
  #29  
Vanha 30.07.2006, 12:06
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

Harrastamani "perintä" on suoritettu yhteistyössä velallisen kanssa. Olemme sopineet että otan vaikkapa ton digikameran lainaan siksi aikaa kunnes olet maksanut velkasi yms. Väkisin/väkivalloin en ole vienyt mitää. Liioittelin edellistä tekstiäni.

Piipertäjät piipertäkööt keskenään. Maasturistit ovat mukavia jässiköitä.


-Nissan Patrol 3.3 Turbo Diesel 4x4 '87 ja '89. Aina pitää olla väh. 2 Patrolia-
Vastaa lainaten